Monday, March 18, 2013

Hasil Tangan Sendiri

Salam,


Entah kenapa semalam timbul kerajinan tahap melampau. Mahu tahu kenapa? hahaha.




.......................




....................




Setelah berkurun bekerja di sini, pertama kali pasang niat nak bawa bekal dan masak sendiri. hahaha. Apekah semua ini? haha. Nak jimat duit, mungkin? Banyak komitment sekarang, cewah! 






Semalam dah pesan awal-awal dengan en tunang, 'kita lunch sekali tahu esok sebab saya masak special punya'


Selamba en tunang cakap 'ehhh haah kan dah berzaman awak dengan saya, pertama kali saya merasa masakan awak'


Okay tersentap sedikit di sit. Sampai hati yang cakap begitu. Tapi realitinya memang betul pon. Dulu pernah buat puding tapi dia tak makan pun, family dia yang makan. Tak reti makan makanan macam itu katenya. errrrr -.-





...................................





Terlupa nak capture gambar masa lunch tadi. En tunang kata sedap dan not bad. Yeayyy saya hepy!
Alhamdulillah memasing perut kenyang sampai ke depan. hehehe.

Anyway, saya masak tomyam jer. hahaha



-syarafina-

No comments: