Wednesday, February 4, 2009

Bunguk

pergh, aku bengang gyler r ngn guard kt uma aku 2. cm sengal doh. bawu kje guard da py0w cm kje CEO laks . huh. bengang aku. ikut kan aku nk sound tepek jer guard buduh 2. cm sial jer beb. de ker patut die xbg aku msk. soh aku park kete aku kat lua lak. cm haram la. da la dok kat apatment dlam 2. tak menghormati owg langsung. siot. byk doh ak jmp giard yg cm nie. agk pyow jer lbih. aku sule die dalam2 kang bawu taw.

dengan penuh kebengangan aku saje wat drift kt depan2 die. lantak la ko nk ckp pe. babi tol. aku xpnh la nk mrh2 cm nie kan. cm buduh. aku taw la aku xde sticker uma 2. bwu bwk 2 kete. kete da lme dok lam spital. da la sticker asyik2 tka yg bawu. penat la nk tka2. haram jer doh. wuih, thp bengang aku da naek gyler2 nie.

ko tgk la klow aku da bli sticker, aku pyow2 la tnjok yg aku da de sticker. xpsl2 kete yg aku sayang nie kne park kat lua. xsafety beb park lua. nk taw nape. tiap2 ari kete aku kne taik burung. klow sikit xpe la nie betepek2 . kete aku dr lawa terus jdk xlawa. benagang jer aku. paz 2 de jer sisa2 mkanan tah sape tah nye. sakit ati jer kau tgk. bengang. mmg sengal la spe2 d0k kat uma 2..

kowg, jgn la dok kat cni. apartment VISTA kat bandar seri putra. cm buduh doh. guard cm sial.

No comments: