Monday, March 9, 2009

Home Sweet Home

Uma ku tetap uma ku. hehe. nie la uma idaman ku. aku capture pix nie kat 1 uma nie. aku cke ngn susunan dlman uma nie. simple n kemas. sume nye tesusun rapi. sedap mate ku memandang. tgk la yea. nnt aku nk gak la uma cm nie. da beangan da nie. huhu.

.simple jer kan.

.putih itu suci.

.kemas.

konsep uma nie ala2 cm nmpk klasik tapi de gak unsur2 moden kat c2. 2 yg buat ati ku tertarik nk uma yg cm nie. kombinasi warna coklat , putih n krim mmg tepat ckali. nmpk kemas n kena la tiga2 wane 2. cambesh jer kan. sejuk doh mate mandang tiap sudut uma nie. seyes beb.

.pokok itu lawa n nmpak neautral.

.kerusi n bantai 2 serasi.

.almari nie cgt tggi n tggi dr aku.

wah , aku jatuh ati la ngn uma nie. tgk byk kali pun aku tetap kagum ngn susunan uma nie. tuan uma pndai bab2 nk hias uma die. i'm proud wuth her dude. huhu. kalo kowg nk , cari la sendiri uma nie kat bandar baru bangi yea. haha. hanye owg tertentu jer kut yg tao uma nie kat ner. huhu. pe2 pun aku da beangan thp gyler da nie. nk uma bsr2 cm nie. insyallah.

No comments: