Friday, October 2, 2009

Dalam Mood Raye 2

Halu sume . Coowy late update pasal raye aku nie . hehe . Lets start .

Raye kedua n ketiga aku beraya ngn budak - budak . Walaupun ak la yg plg tua antara kezen - kezen aku nie , tp ase besh pat layan kerenah budak - budak yg suke menyelit ngn aku . Aku tak sangke dowang nie pun gyler begamba gak cm aku . hehe .

Agak penat melayan dowang yg bg aku ramai gak laa . Kalo nk bersiap g raye , mst suh aku make up kan . Wajib suda bnde 2 . wakakaka . Aku nie layan kan aje . Tak pun nak maen laptop . Ish2 , macam -macam jer kan . hehe .

Walaupun ade hal - hal yg tak pat di elak kan yakni masalah dalaman kutt bg aku . hahaa . Ade la selisih paham cket kan tp ktowang kezen - kezen tetap bahagia n okay cm bse kan2. hahah . Seyes penat layan dowang nie nak begamba . Jum tgk .

Actually , Ade byk ag gamba tapi malas nk upload byk2 . Ini jer la yang mampu tuk aku upload . Gamba dowang cute cgt . Kalo aku show t kowang terpikat lak ngn dowang2 nie. hahaha . Aku suda stat sengal laa nie . Chow dulu .

DONE

-syara-

2 comments: