Thursday, May 27, 2010

Kedah Sangat Panass

Tadaa , ari nie ar yang kelima aku menapak kat kedah nie . Ayah teingin sangat nak lik cni lama - lama . Aku pun tatao lah sampai bila aku stay kat cni . Aku suka suasana kat cni teang jer . Lagi - lagi ngn sawah padi yang hijau 2 kan .

Pehh , yang paling tak tahan kalo da pukul 10 , wajib lah uma Wan aku nie panass semacam . Pegi kat lua pun panass die ag lah memuncak . Sampai silau mata aku nie tao . Gyler lah . Suda la ngn kenduri doa selamat ag nie . Tolong sana tolong sini . Kua masuk uma . Memang terbakar lah kulit aku nie . Terus jadik daging salai cam nie . huahuahua .


Kalo suda panass kadang - kadang 2 leh mengundang kemarahan tao . Hanya Tuhan jer la yang tahu cam keadaan panas kat cni . Ya Allah , memang tak tahan sungguh lah weii . Bila mlm jer die sejuk jer takde lak die panas .


Duk kat cni , tiap - tiap malam aku maen badminton ngn kazen - kazen aku . MMaen da la sampai tengah malam pulakk 2 . Memang terhibur lah pat maen 2 . Aku nie pun memang da lama sangat lah tak besukan . Sekali pat maen , terus sakit satu badan . hahaha . Pape pun mmg enjoy lah !!!


-syara-

2 comments:

Anonymous said...

wahh,beshh nye dpt blik kg kn..tp standard la syara...kg pn pns..hehe :)

_cik.laling_ said...

syara ak ad tagged ko dlm satu contest...
ak rse ko join ko ley mng...
joinla..tok ak....
ok?????
tgk belog ak tok taw bout the cntest...