Tuesday, May 11, 2010

Saya Sakit Mata

Napeee sangat - sangat sakit mata saya nie . Adush! Mata yang dulu warna putih skank suda bertukar warna merah pulakk . Saya sendiri pun takut jer tgk mata nie . Die tak gatal ker ape ker cuma berdenyut - denyut jer . Sampai effect kepala saya tao . Sedih nyee .

Paz 2 mula lah badan cam nak panas pulakk . Tapi nasib baek lah saya nie seorang yang jiwa nya kental cket . hehehe . Tapi sampai skank still sakit mata saya . Rasa cam nak cucuk pun ade gak nie . Geram!


Paz 2 tak abes ngn berair jer keje nyee . Tao lah kalo selalu beair mst byk jer tahi mata yang kua . Rimas tao rasa cam nie . Tak suka tak suka . Nak buat keje laen pun cm terganggu jer . Cian nye kat diri saya sendiri . Suda letak eyemo pun cam tak berkesan kat mata saya . Sakit nye!

uh , mata! tao lah bahawa saya sayang kamu sangat- sangat . Cepat kamu baek yea . Tengs!

-syara-

No comments: