Thursday, May 13, 2010

Episod Akhir ADAMAYA

Uh Amani ! Uh , Adam sayang ku ! Wah , tak sangke ari nie episod last cite paling besh , Adamaya . Tak saba nak tao ape yang jadik ngn dowang berdua nie . Arghh , nape lah cte nie abes cepat cgt
? Belum puas lagi aku nak cuci mata ngn Adam aku nie . Dengan Amani punye lah chumel cam anak patung . Geram Betol ngn budak 2 . Rasa cam nak jumpa die jer tao . hehehe

Memang siyes tgk cte nie sakit hati jer manjang . Yela , si Maya nie boleh lak curang kan . Ish , kalo aku lah yang jadik Maya , mmg aku sayang gyler - gyler lah dapat suami cam Adam . TERBAEK ! Buat kan aku cair jer kalo tgk cte nie . Byk bersaba dengan karenah Maya . Paz 2 yang sweet sgt , die layan Amani 2 mmg wah , ciri - ciri bapa yang di idamkan lah .

Okay , skank nie tgh tunggu pukul 6.30 nak tgk cte nie . Tak saba ase nye nak tao ape yang jadik . Ahhh , aku angau ngn Adam . Ade lagi ker lelaki cam Adam kat dunia nie . Mesti hidup aku bahagia kalo dapat suami cam Adam .

-syara-

3 comments:

qyme.fuz said...

watak mika jugak yg style.
haha.

Cik Rara said...

yep,citer tu mg sgt mnarik..slalu je bgg bile maya layan lg si dani tu..xptot btol.. :)

Teyha Amil said...

huhuhuhuhu.......
i like!!