Sunday, March 29, 2009

Banyak nyer makan

Hye sumer , mlm nie dasyat la duhh . Aku makan byk wehh . Gyler lapa cgt2 aku . Ye la aku xmakan dr pg td . ( pewut da cipta byk lagu da bab lapa ) . Mlm nie bawu nk makan . Mule2 aku mam nasi ayam td ( hasil pembelian adk n ayh aku kat psr mlm ) . Leh thn cedap gak la . Tatao la kalo sebab aku kebulor nk mampus kutt ari nie . hehe . Paz kenyang kunyah2 nasi ayam aku santai jap tgk tv . Sambil2 2 aku mengun9kan la diri aku nie . ( un9 adalah satu kewajiban ku yg perlu di tunaikan ) hehe . Sampai kebas duhh buntut aku nie . Asyik duduk jer dr tadi . Nak tao?? Pewut aku lapa ag!! Bpe kali aku kua masuk dapur mam buah anggur jerr . hehe . Lame2 tak tahan aku tgk laksa yg ayah aku xmakan ag 2 . Ngn segera aku panas kan kuah die . Kuah die masyuk gyler uhh. Pekat cgt2 tuhh . Dan menjamu selera laksa la aku . Fuh , nikmat gyler pat mam laksa . Aku da lme gyler xpat mam laksa wehh . hehe . teruja la jap kan . Itu belum masuk ag ngn kebab n kek . ( i luv cake damnnn much ) haha . Tak larat suda mao makan lorr . Pewut da xsanggup nk sumbat byk2 makanan ag da . makan mmg besh babess . Wah , ari yg paling mengenyangkan la ari nie . Paz mengembung kan pewut aku yg buncit nie , aku tgk tv . Cte die leh thn gak la . Besh2 . Tajuk die The Thing xcilap aku kat TV3 . Sampai sini jer yea kowang . Nak kumen , kumen jer la ppe pun tao . hehe .

2 comments:

asna cute said...

huit ada cita-cita nak tmbah berat bdn ker nie? hehe. Mkn benda y sihat yea~

Salam kenal =)

pUmpkiN guRL said...

haha. lebih kurang cm 2 la kutt. mam byk2, ati pun senang gakk. hehe. tp i mam byk susa la nk naek.