Wednesday, September 16, 2009

Buka Puasa Myvix

Lokasi : Restoran Warisan Mas , Kajang .
Tema pakaian : Baju Kebangsaan .
Tarikh : 5 September 2009 .
Jam : Sejam Sebelum Buka Puasa .
Ahli : Semua Ahli Myvix Central .

Ha , okay tak aku wat cm 2 . hehehe . Macam nak wat ape jer kan . Aku ngn xcited nyee mao juin buka puasa kali nie . Sebab nye taun lepas aku tak pat juin ( mahal cgt kutt ) hahahaha . So xcited nie telebih la cket sampai terbawak kamera besar . Suda la tak reti pakai , maen bantai jer laa yerkk . Kowang - kowang sekalian harap maklum gamba tak banyak tao . Aku agak malu - malu cket mao snap picture kowang . hahahaha .

Start . Aku konvoi 4 kete ( aku , sis mieza , ajib n macaina ) . Aku n sis tak sangke dowang pun ade kat c2 sekali . Tekejut gak la mule2 . Sampai Kajang ramai ag dak2 yg belum dtg . Ingat kan ktowang yang paling lambat . Hampeh jer . Sampai2 , aku terus di terjah oleh Udes n Amy . Marah sebab datang lambat . Aku hanya mmpu tersenyum jer laa . heheheh . Bunyik hon bising gyler . Macam - macam jenis hon ade . dak yg laen nie bawu sampai . Gyler ramai gak laa . Gempaq abis laa .

Azan . Sume khusyuk gyler bile suda dapat makan . Yummm yummm . Kenyang perut aku . Lauk banyak sangat , kuih - muih apetah lagi . Bedal jer beb . Lapa nie . huhuhu . Aku makan takde la lame mane pun . Try - try jer la amk pic dowang nie .




Then , borak - borak jer la sampai lebam yea . hahaha . Borak da cam owg ape da nie sebab tatao nak wat ape . Takde planning pape pun . hehehehe . Dengan JPJ memekak suh alih kete . Memang sendat la kat c2 ngn kete dak2 myvix nie . hehehehe . Gamba , gamba n gamba . hahahaha .




Okay , yang nie lak pix ramai2 yea . Susa nak panggil dowang nie amk gamba . Sume nye pemalu sangat ase nye . hahahhaha . Ase jer laa . Tapi hakikat nyee laen . Kan kan kan ?? wakakkaakaka .




Memang keje ktowang just bergamba jer laa . 2 jer la yang ade untuk di buat . Tah ape yang aku ngepek nie . Otak da jem kutt nie . hahaha . Ade ag pix , ish byk la plak gamba dowang sume nie . hahaha . Yang nie plak versi perempuan melayu terakhir yea . Sume ayu - ayu belaka yea ( kowang jgn bangge lak aku puji2 nie ) hahahah .



Okay, ase cm da malas gyler nak taip nie . hehehhehe .

DONE ......

-syara-

6 comments:

amir acap said...

pergh..ramai gle...bez gle r...msti kecoh an...ahah...

Miss Syara said...

haah, mmg kecoh gyler. kalo nk juin jum laa. hahahah.

Anonymous said...

hello


Just saying hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for, looks like i have a lot to read.

Anonymous said...

Cool blog I enjoyed reading your information

[url=http://partyopedia.com]party supplies[/url]

Anonymous said...

Watch Family Guy Online Free

Anonymous said...

Hello. And Bye.