Friday, September 18, 2009

Jalan Jem !!!!

Hey guys .

Cte nye cam nie yea . Semalam aku dri Bandar Seri Putra nak lik keramat .
Malam nye 2 aku n family mao balik kg kat Kedah . 2 yang lik awl 2 .
Mama aku suda pesan suh lik awl bab nak anta si Chumel aku nie kat kedai .
Aku bajet kua uma lam kol 3 lebih . Bawak kete pun slow motion jer .
Yela , aku pk awal ag kan tyme 2 . Nak tao ape jadik paz 2 .

Aku masuk jer MRR2 , jem gyler - gyler la wehh . Pehh , tah leh blaa .
Mule - mule aku relax ag la kan . Bajet jem kejap jer .
Nah , amek ko . Lame kutt lam kete . Kaki aku da tahap nak kejang da .
3 JAM beb terperap lam kete . Dasat gyler . Mama aku da bising - bising tak sampai ag .
Fuhh , memang menguji kesabaran betol .

Aku ngn bowing n bangge nyee , karoke la lam kete .
Aku nyanyi sowang - sowang jer . Takde nye owg laen nak dgr .
Suda la tyme 2 ngn ujan lebat gyler . Cuak gak aku drive 2 .
Lame punye lame , akhir nye aku ngn selamat nye da sampai uma .
Penat gyler . Muke da cm muke ape da wehh . hahaha .
Balik - balik terus kemas barang tuk lik kg lak . fuhh , Tuhan saje yg tao .
Jum kite lik kampung !!!!!

DONE

-syara-

No comments: