Saturday, January 24, 2009

Buhsan nye

aku kat uma skank nie. buhsan gyler r dok uma nie. da xtaw nk wtpe da. un ms n fs pun cm hampeh jer. xde pe pun. kosong. haha. tgk tv pun cm xde cte besh. xpsl2 tv yg tgk ak. last2 aku tulis la bnde2 yg merapu kat blog aku nie. tgn nie da gatal nk menaip. huhuhu. de tak sape2 nk tlg aku. nothing r in my life. huh. sume nye cam sengal jer. da bowing idop cm nie. nk ubah idop pun cm ner dol. tetap cm nie cmpai ble r. haha. de mmbe pun de yg cam hampeh jer. xgune jer. da stat la 2 aku nk ngepek. pale aku da xbetul la kot. da masuk air da nie. huhu. taw xcm ner nk lari dr belenggu cm bodo nie. cm dok bwh tempurung jer aku ase taw. xnmpk dunie yg tgh bepusing kat lua 2. ma aku da bising da nie. die soh aku mndi. aku xmndi lagi beb. haha. ayh aku nk ajak kua lak. cm la besh kua ngn dowg. hehe. out.

No comments: