Tuesday, August 2, 2011

Cheese Cake

Salam sume,


Alahai you all, serius I mengidam nak makan cheese cake!!! Tyme puasa ini mana lah nak carik kan. Sedap nyee, uh secret recipe ku. hohoho.


Segala jenis cheesecake I terasa cam nak makan sekarang nie, adoi payah sungguh lah kalo dah mengidam nie. heee~ Bila search gambar dekat incik goole tadi, memang terliur habis lah kan. Membuak-buak perasaan nie nak cheese cake.




Sape nak sponsor untuk I, bagitahu lah yerk. Serius nak sangat-sangat. hehehe. Oreo cheese cake? Lagi lah sedap oiii!!!!

4 comments:

eesyaheera said...

I pun teringat Classic cheese cake tadi masa puasa. Haha

Siti Arfah said...

Aduhai... mmg sedp sgt! ttbe trase mngidam juga. hehe. :)

sarah mohamad said...

peh! yg no 2 tuu tak boleh tahan ni! nak jugaaaak!

Nikisa Izas said...

saya sgt2 suka cheese cake...:)