Wednesday, July 6, 2011

Fida Kene Bang!!!


Salam ouls,


Semua tahu kan rancangan Bang Bang Boom? Yang suka kene kan orang 2. haha. Kesian kutt kalo kene cam nie. Last week segmen satu, malam nie kte sama2 tengok segmen kedua pulak yerk. Peminangan palsu? Adoi, parah betol nie.





Bagi I lah kan macam tak patut jer buat semua nie. Memang lah boleh kene kan orang tapi dalam bab meminang nie macam tak sesuai lah. Ingat benda main-main ker? Benda serius okay! Ini bukan hal melawak ker tau, adoi. Fida dengan muka berseri-seri siap terima lagi pinangan Azuan 2. Ohhhh tidak!!!



Tapi gigih lah dorang buat kan siap ada hantaran bagai dengan rombongan2 sekali, memang mantap betol tapi tak kene cara n tak sopan langsung lahhh derr. hehe. ggrrrr!! Yes, I tak sokong langsung bab sensitif nie!!!

3 comments:

Nikisa Izas said...

tudung fida sama dgn tudung saya tp warna pink..he3..
utk Fida, sbr k;)

wunny said...

saya pun tak suke. like senang2 je nak jatuhkan maruah fida. meminang ni bukan benda main2. ciss.

sarah mohamad said...

memang tak setuju. tak fikir ke perasaan fida masa buat tuu. coi!