Sunday, August 21, 2011

Nanu Baharuddin Bela Anjing

Salam readers,


Ini entry malas. Sooo korang tatap jela gambar yang ada nie yerk. I tengok pun tak tahu nak cakap ape dah. Ape lah nak jadik manusia sekarang nie??


Sudah terang-terang islam mengharam kan anjing dan babi tapi kenapa yang haram itu lah yang manusia selalu buat. Tak rasa bersalah ker? Dengan bangga nye nak cte dia ade bela seekor anjing yang kunun-kunun comel kan. I rasa kucing lagi berdozen comel dari anjingg nie!


Dalam banyak binatang ini yang dia pilih? Ape lahh, no kumen.





Credit to : Falihinjasmy

8 comments:

Farra said...

eee. bela la ank kucing la . cute la jgk . tk senonoh jer . adoi

Syarafina Hamidun said...

tahu takpe. sedih jer kannnn

starzieti said...

teruknye. artis melayu skunk ramai yg pegang anjing. tak faham betul la. -.- dorang tatau ke mnde tuh haram. haih.

Syarafina Hamidun said...

betol 2. name jer islam tapi cam terlalu jahil dgn sume nie. hmmmm

are[t]qah PAYUNG said...

ish . hapeh punya org lha. asal tak bela babun je trus. hihi

MiSs aNySs said...

eh boleh ja bela. lps tu pndai2 ar samak.

Ema Razali said...

siap bela anjing? siap bawak tidur sekali? err gila ke ape =.=

FirdausRock said...

ramai pandang siniskn..

mmg xelok r nampak die bela anjing,sbb ikut mazhab kitepon,anjing tu najis,dan kalo pegang dlm keadaan basah,kene samak..papepon,elok elak r pegang sbb kite xnk wat org ckp mcm2

tpikan org xsolat,nape ramai endahkn? sedangkn pegang anjing xdose, xsembahyang tu dose..