Tuesday, April 6, 2010

Saya windu mereka :)


Aqis , Sis Noe ....

Bila agak nyee kite sume boleh ketemu kan . Windu bangat sehh ngn kamu sekalian . Windu mao dgr kalian gelak besar - besar terutama nya AQIS . Siyes , saya windu yang itu . hahahaha . Sis noe pun gelak cam harem gakk , bila lah boleh dgr gelak cm 2 lagi kan ? Kamu sgt2 lah jauh . . .

Okay , masa awal bulan tiga dulu kte bertiga ade hangout g merayap kat PD . Memang cgt2 besh tyme 2 walaupun kte lepak kejap ker kat c2 sebab takde sape . Yelah , pegi pun tyme weekdays , mmg la lengang jer kan . hehehe . Besh la sebab ktowang tangkap gamba meloncat - locat laa , tergelak tak ingat dunia , siap buat video lah . berpeluk - pelukan lagi 2 . hahaha .

Suda puas memekak - mekak n maen pasir kat tepi pantai , ktowang tuka plan pulakk nak g maen Ice Skating kat Sunway Pyramid . Memang keje gyler lah aku rasa . Dasat . Dalam 1 ari leh pegi banyak tempat . Cian lah kat sis noe drive jauh2 2 . Tapi die rock jer nak g mana - mana pun . Yang 2 lah aku sayang die .

Memang agak jauh la aku rasa nak g sana 2 . Tapi takpe lam ati aku da excited nak maen Ice Skate 2 . Yelah , aku bukan penah maen pun benda alah 2 . 2 yang gedix - gedix nak merasa . hehehehe . Sampai - sampai nak bejalan g tempat Ice Skate 2 pun leh tahan lah jauh nyee . Takpe , Ku gagah kan diri nie yang maen tao .

Okay , suda sampai , amk kasut pun suda , beli token pun suda . Nak pakai kasut bukan maen susa lagi beb . Tak pasal - pasal Aqis yang kene ikat kan tali kasut aku . Takde tenaga siot nak ikat . haahaha . Tengs Aqis :)

Masuk jer tempat ais 2 , mak aii , ku batak laa . Tak boleh nak imbang badan nie cam ner lagi . Licin nyee . Terpakse la jalan slow - slow n pegang kat tepi dinding 2 . Last - last , boleh gak aku maen benda 2 . Boleh lah jalan laju cket drp tadi . Excited nyee aku tyme 2 . Tapi kne pegang tgn Aqis laa , takut aku kalo jatuh . hahahaha . Siyes , maen Ice Skate memang release sgt . Aku boleh lupe sume prob aku tyme 2 . Kool jer aku rasa :) Windu dgn perasaan itu .

Tengs Aqis sebab kenal kan Ice Skate kat aku ngn Kak Noe . Aku sukee sgt n hepy tao !!!

-syara-

No comments: