Monday, November 29, 2010

Baby S



Salam sume!!
Tetiba malam tadi termimpi nak story pasal Baby S.
Sape Baby S nie?
Special sangat ker die?


Tak tahu lah kan. Aku curik gamba tah kete sape tah.
Pas 2 suka-suka tepek kat blog aku nie haa.
Jahat kan? heee~!!!


Takde ape pun yang nak diceritakan melainkan nak share pasal Baby S nie.
Cute kan die? Even die belum tahap lowerd lagi.
Tunggu lah ade bajet lebih nnt aku ubah sume.
Berangan melebih nie kan.


Selama nak dekat 2tahun aku berasmara dana ngn Baby S nie.
Bulan 10 dulu baru aku dapat tuka die pun sportrim.
Penantian itu satu penyeksaan kan?
Memang seksa dalam tempoh yang lama nak bagi perubahan kat die.
Takpe kesabaran aku berbaloi-baloi.
Dapat lah merasa sportrim 17'
Dah lama mengidam 17' nie tao.


Soo, setiap malam sebelum tido aku terpikirkan Baby S nie.
Siyes, tak maen-maen pun.
Im falling in luv with Baby S!!!!
Tunggu aku ade bajet nanti aku modified die baek punyee.
Wah, tinggi betol angan-angan kau syara. Dapat ker? hehehe.
INSYAALLAH ~


Yang sedihh nye, die buta sebelah.
Spotlight belah kiri dah tak berfungsi.
Nak tuka tapi harga nyee boleh tahan jugakk lahh.
So, kesian die kan.
Sejak 2 dah tak bukak pun spotlight die.


Anyway, nie jela story nyee.
Takde lah besh mana pun kan.
Mesti kowang buhsan. hehehe
Daa~!!!



No comments: