Monday, December 6, 2010

Salam Maal Hijrah

Salam readers!!!
Apa khabar u all sekalian?
Sempena tahun baru nie, aku nak wish Salam Maal Hijrah kepada sume umat Islam.
Tak kira lah kat mana sekali pun korang berada.

Amacam suda baca doa akhir n awal tahun tadi?
Hope suda lahh yerkk.

Pejam celik pejam celik dah 1432 dah kte kan.
Sangat tak percaya. Sangat cepat right?
Dan harap sangat tahun nie lebih baek lagi dari tahun-tahun yang lepas.
Segala kelemahan baek buruk dapat lah kte perbaiki sempena tahun baru nie.

Hope iman kte bertambah kuat, amalan bertambah,
Perjuangan menegakkan syiar Islam dipertingkatkan seiring dengan peredaran zaman yang mencabar nie.
1 Muharram 1432 nie bukan sekadar cuti malahan sebagai permulaan ke jalan kebaikan dan
meninggalkan segala kemungkaran.
Jadikalah hijrah yang sebenar seperti hijrah Nabi Muhammad SAW.
Amin~~

2 comments:

aku..linda :) said...

salam maal hijrah jugak buadd kak syara.! :)

Syarafina Hamidun said...

tengs my dear =))